Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her er den Frie Potterskole
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mig? .. En Kat!?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Marilyn

Marilyn


Fulde navn : Marilyn Darrel
Alder : 28
Årgang : 4. årgang
Kollegie : Gryffindor
Blod : Halvblod
Kvinde evt job : Vejleder for Gryffindor og Søger for Gryffindors Quidditch hold. :D
Popularitet : 0
Erfaring : 55
Antal indlæg : 47
Oprettelses dato : 10/03/10

Mig? .. En Kat!? Empty
IndlægEmne: Mig? .. En Kat!?   Mig? .. En Kat!? Icon_minitimeTors Apr 01, 2010 3:51 pm

Dato : Fredag d. 6. Juni.
Årstid : Sommer
Sted : Hospitalsfløjen
Tid : Morgen
Omgivelser : Læger osv.
Vejr : Morgensol.

Marilyn sukkede for sig selv. Hun betragtede de katteører hun havde over håret og fnøs irriteret. Fedt at blive forvandlet til en kat, og lægerne ikke kunne få det væk, huh? Hun himlede let med de øjne, der slog gnister og lynede hadfulgt til siun bror. Tanken om hævn dæmpede hendes vrede dig hun kiggede igen sig selv i spejlet. Blå mærker på højre arm.. Et brækket ribben.. Og en rød kind? Whow.. Det var gået hårdt for sig hvar? Hun kiggede opgivende på sig selv og trak på skuldrene. Hun ville jo komme til at hævne sig. Hun tog hurtigt en kasket over katteørerne og spaserede ud fra hospitalsfløjen og ned af 5. sal's gangen.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Mig? .. En Kat!? Empty
IndlægEmne: Sv: Mig? .. En Kat!?   Mig? .. En Kat!? Icon_minitimeTors Apr 01, 2010 4:17 pm

Caleb kom stille gående op i modsættende retning
Han var på vej op til Hospitals fløjen for at få kiggede på et sår han havde fået på sin arm nede i drivhusene det så ret infekseret ud han gik stille forbi pigen & videre op mod hospitals fløjen med et tænkende blik & et konstant blik på sin arm for at se om der ville ske noget mærkeligt
Tilbage til toppen Go down
 
Mig? .. En Kat!?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: 5 sal :: Hospitals Fløjen-
Gå til: