Her er den Frie Potterskole

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Sort vand, lyst humøør x3

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sort vand, lyst humøør x3   Fre mar 12, 2010 6:46 pm

Tid ~ Formiddag
Vejr ~ Smukt, blå himmel
Sted ~ Ved kanten
Omgiveler ~ Træ..??
___

Sakura nynnede svagt, og tegnede på sin blok. Hun elskede at tegne, og var også ret så god til det. Hun tegnede faktisk ikke noget specielt, men hun havde sin yndlings-blyant - en meget blød en?? - og sin mega-blok med. Hun tegnede et træ, eller noget i den stil. Hun ventede slet ikke på at der ville komme nogle, men det måtte der gerne. Hun var i perfekt humør.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Fulde navn : Angelina Theodoric Blackburn
Alder : 23
Årgang : 5. Årgang
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Fuldblod
Female evt job : Ikke noget. Hun kan ikke finde ud af noget.
Popularitet : 0
Erfaring : 41
Antal indlæg : 37
Oprettelses dato : 11/03/10

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Fre mar 12, 2010 7:23 pm

"Engorgio", hviskede hun, og pegede med tryllestaven ned mod jorden. En sten voksede op af jorden - eller rettere, den blev forstørret - og et lille smil bredte sig på Angelina's læber.
Hun rettede blikket op, og så en pige sidde ved kanten af søen. *Hmm.. Gryffindor", tænkte hun og fnøs. Hun kiggede sig kort omkring, for at se om der var nogen der kunne se hende, som ikke burde se hende. Mens hun langsomt gik tættere på.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Fre mar 12, 2010 7:29 pm

Sakura så op, og lagde mærket til at der kom en imod hende. *Endnu en Slyth.* Hun syntes at der var alt for mange af dem, og de fleste af dem var Hitler-blods-agtige. Hun løftede det ene øjenbryn og lade mærket til den unaturlige sten. Den havde ikke været der før. Hun bemærkede at hun havde hendes tryllestav i hånden...
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Fre mar 12, 2010 7:59 pm

Angelina rødmede, da hun så at pigen kiggede på stenen, og hun kiggede undskyldende på hende. *Gryffindor.. De modige* tænkte hun og beundrede pigen. Gryfferne var helt klart dem, Angel holdte med, frem for Slytherne - der hvor hendes trillingesøstre gik. Hun sukkede. De ignorerede hende altid - og de havde endda boet sammen i 4-5 år. Men selvfølgelig, det var et tegn på svaghed for dem at snakke med Puffer - og det var lige netop det hun var.. En sølle Hufflepuffer. Hun sukkede, og gik langsomt over mod pigen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Fre mar 12, 2010 8:03 pm

Sakura så på hende, betragtede de gule striber på hendes uniform. Hun var en Puffer, en af de 'venlige'. Hun havde ikke mødt andre Puffer før, så hun viste ikke om det passede. Men når hun så på hende, så kunne hun godt se at det var muligt. Hun betragtede hende, helt uden at vise nogle følelser. Hun var faktisk ivrig for at lære hende at kende. Hun lagde blokken i sit skød, og gjorde tegn til at hun kunne sætte sig ved siden af hende.
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Fre mar 12, 2010 8:56 pm

Hun lagde mærke til tegnet, og smilte stort. Hun gik hen til pigen, og satte sig ved siden af hende. Hun lagde armene omkring sine ben, og kiggede diskret på hendes tegning, "Hej", sagde hun, og smilte stadig. En lille vindpust stødte mod hendes ansigt, og fik hendes mørkebrune hår til at flagre en smule. "Hvad tegner du?", spurgte hun, og kiggede nysgerrigt ned på blokken, der lå i hendes skød.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Fre mar 12, 2010 9:10 pm

Hun rødmede en anelse, og så på hende. "Jeg tegner.. et træ." Hun pillede ved en tot af sit hår, og betragtede hende. Var hun ikke meget smuk?! Hun smilede betaget til hende. "Jeg kan tegne dig, hvis du vil?" Hun smilede til hende, og fik pludseligt et andet glimt i øjet. Et glimt hvor hun betragtede hvert eneste lille træk i hendes smukke ansigt, og hvert eneste lille hår i hendes smukke manke...

// Kan du ikke lige give mig et link til din model ?? x3
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Fre mar 12, 2010 10:41 pm

Hun studerede træet på hendes tegning, og nikkede. Pigen var god til at tegne - og Angel ville hellere end gerne ønske at kunne tegne. Hun smilte til hende, "Du er god", hun strammede grebet om hendes ben, og spærrede øjnene op, "Vil du tegne mig?", spurgte hun småforvirret, og rødmede. Hun smilte et forlegent smil, "Det må du da godt.. hvis du vil", sagde hun, og overvejede om hun skulle ændre siddestilling, så hun bedre kunne tegne hende eller noget.. Selvom hun gættede på at hun bare ville tegne hendes ansigt.

// http://browse.deviantart.com/?q=alana+collins xD //
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Fre mar 12, 2010 10:49 pm

Sakura smilede skævt til hende. Hun elskede bare at tegne folk, især når de opførte sig som om det var en ære at blive tegnet. Hun bestemte sig for at tegne et sort/hvidt et, for hun havde jo kun sin blyant med. Hun flyttede sig lidt, så hun kunne få hende i en bedre profil. "Se ned i jorden," sagde hun, og flyttede blidt hende hånd. Hun lavede den der kasse med sine fingre, sådan som man plejer når man skal knipse et billede.
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Lør mar 13, 2010 2:03 am

Det var tydeligt, på hendes ansigstudtryk, at hun var en smule små-forvirret, men hun gjorde som hun fik besked på, og så ned i jorden. Hun lagde hænderne i sit skød, og håbede på at hun sad rigtig - hun ville ikke være for meget til besvær. Hun skævede lidt over til pigen, for at se hvad hun lavede med hænderne, men det virkede vist bare til at hun prøvede at finde en god side, at tegne hende fra. Angelina prøvede bare at sidde stille, så godt som muligt.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Lør mar 13, 2010 10:45 am

Sakura så på hende, og smilede igennem en tot af sit hvide hår. "Taark, men du behøves altså ikke at se så forvirret ud." Hun rejste sig igen, og gik om bag ved hende. Hun skubbede hende blik forover, og hun støttede på jorden, og sad i hug. "Sådan, det er perfekt." grinede hun, og satte sig igen foran hende. Hun bed fraværende i sin blyant, som med det samme blev trukket ud, og så begyndte hun at tegne x3
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Lør mar 13, 2010 6:21 pm

Hun smilte undskyldende, "Undskyld.. Men jeg er ikke vandt til at blive tegnet", mumlede hun, og et halvkvalt grin, fløj ud af hendes mund. Hendes krop fulgte forsigtigt med, da pigen flyttede på hende. Hun rømmede sig, "Hvad hedder du egentlig?", hun smilte venligt til pigen, vis navn, stadig var ukendt.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Lør mar 13, 2010 6:26 pm

Sakura så på hende, og sendte hende et fraværende, svagt smil. "Sorry, jeg glemmer bare alt andet når jeg skal tegne. Jeg hedder Sakura." Hun lavede et par strøg, hvorefter hun så ned på pariret igen. "Jeg kan skrive på det bagefter, hvis du syntes."
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Lør mar 13, 2010 6:48 pm

"Det er helt okay..", hun smilte, "Du har et meget specielt navn, Sakura". Hun forsøgte at sidde så stille som muligt, og kom til at kigge op på hende, men kiggede hurtigt ned igen, "Det må du meget gerne", smilet blev større. Hun overvejede om Sakura var sådan en der tegnede alle detaljer, eller bare få, så man kun kunne skimte ansigtet på papiret, "Jeg hedder forresten Angelina", det var jo oplagt at sige sit eget navn, nu når hun havde sagt hendes.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Lør mar 13, 2010 6:50 pm

"Jeps, mit navn er japansk og betyder et eller andet med blomster og kirsebær?" Hun trak på skuldrene uden at fjerne blyanten fra papiret. Hun så for det meste på blokken, men kikkede selvfølgelig også på sin smukke model. Hun var lynhurtig. Halv færdig. "Jeg kan tegne et billede af dig i farver på et andet tidspunkt, men jeg har ikke lige mine farver med." smilede hun, og lagde hovedet på skrå.
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Søn mar 14, 2010 5:28 pm

"Uh, de er så smukke de kirsebærtræer", hun smilte sødt, men smilet blegnede - det var jo ikke sikkert at Sakura ville tegne hende, mens hun smilte. Hun trak vejret tungt, og legede lidt med et armbånd hun havde på. Smilet bredte sig på hendes læber, endnu engang, "Virkelig? Har du virkelig lyst til at tegne mig.. igen?", spurgte hun en smule beæret, men også lidt mistroisk. "I såfald.. selvfølgelig må du det.. Jeg vil hellere end gerne stå model, for en kunst, så smuk", sagde hun smilende, og gav tydeligvis en kompliment til Sakura's evner, inden for at tegne.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Søn mar 14, 2010 5:39 pm

Sakura kluklo, og så op fra blokken med et af sine små alfe-smil. "Helt ærligt. Jeg lever for at tegne, og jeg tegner for at gøre folk glade. Okay." Hun smilede fortsat, men så ned på blokken imens. Det var jo rigtigt, og Angelina var meget meget smuk. Der var slet ikke nogle tvivl om at Sakura havde lyst til at gøre hende til sin 'model'.
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Søn mar 14, 2010 7:17 pm

Hun grinte lavt, mens Sakura grinte, "Fint, du tegner bare", sagde hun smilende, med stoppede med at smile igen, for ikke at ødelægge tegningen. Hun kom til at tænke på, hvordan hun mon ville tegne hende i farver? Og hvordan tegningen ville se ud når hun var færdig. For tegninger, tegnet med blyant, kunne tiltider virke meget triste, og Angelina var ikke lige umiddelbart trist.. På det ydre, lige nu.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Søn mar 14, 2010 8:27 pm

Sakura så op på hende, med en helt vild alvorlig mine. Så alvorlig at det ville være svært at grine. "Vær klar, mine damer og herre. Angelina, din tegning er færdig." Hendes facade smuldrede, da hun fnes. "Jeg glæder mig til at se dit ansigts-udtryk." Hun smilede og vendte blokken om, så hun kunne se tegningen.

Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Søn mar 14, 2010 9:26 pm

Hun smilte spændt, da hun startede sætningen, og rettede sig op. Hun kiggede på Sakura's ansigtsudtryk, men førte blikket ned på blokken, da hun vendte den imod hende. Hun måbede, og hendes øjne afslørerede hendes beundring. Hun var målløs. Det lignede Angelina sindsygt meget. Hun tog forsigtigt fat i blokken, og sad med den i hendes skød. Efter hun havde betragtet den tavst, kiggede hun op på Sakura, "Den er vildt flot! Du er jo sindsygt god til at tegne!", hun kiggede ned på tegningen igen, og smilte stort, "Tusind tak!", hun krammede Sakura, men kunne næsten ikke fjerne blikket fra tegningen.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Man mar 15, 2010 9:15 am

Sakura fnes af hende, og krammede selvfølgelig tilbage. "Eeejii, jeg er glad for at du kunne lide den. Jeg elsker bare at se folk, som godt kan lide at blive tegnet." Hun sendte hende et stooort smil, og så ned på blokken. "Hvis du vil, må du godt få den med dig. Jeg tegner bare en anden senere. Jeg har tegninger af alle mine venner." Hun skar ansigt over den bemærkning. Hun havde hun to veninder.
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Man mar 15, 2010 9:26 pm

Hun smilte rigtig stort, "Det er sjovt at blive tegnet", hun kiggede stadig beundret på tegningen, "Må jeg få den?", hun kiggede op på hende, "Tusind tak!", sagde hun optimistisk, og kiggede ned på blokken igen. Hun lyttede til det hun sagde om venner, og kiggede undrende op på hende, "Er jeg din ven?", spurgte hun. Hun ville gerne være Sakura's ven.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Man mar 15, 2010 9:29 pm

"Nej, fjolle." sagde hun, og rodede op i hendes hår, uden at ugle det for meget. "Du er da min veninde." Sådan noget gik hun meget op i. Piger var piger, og drenge var drenge. Trods alt burde hun jo sådan set være ligeglad, for næsten hele hendes barndom havde hun været sammen med drenge. Pigerne havde ikke syntes om hende, især fordi de viste at hun var mærkelig. Men de viste heldigvis ikke på hvilken måde.
Angelina

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Man mar 15, 2010 10:33 pm

Hun kluklo, "Så er du i hvert fald også min veninde"; hun smilte stort, og synes de lød lidt barnlige. Men det var hyggeligt at slå sig løs i barndommens små glæder. De små bagateller som betød meget, da man var lille, betød intet nu. Hun sukkede kort over det, men smilte så igen, "Jeg vil hellere end gerne stå model en anden gang", sagde hun og satte sig i lotus-stilling med benene.
Vis brugerens profil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   Ons mar 17, 2010 4:29 pm

"Det lydder godt." svarede hun, og snakkede om begge hendes svar. Hun smilede svagt, og bladrede lidt i sin blok, og bladrede fordi aldskillige tegne af drenge, men dog kun to af piger. Catherine og Angelina. Men hun syntes personligt at tegningen af Angelina var smukkest, et af de bedste hun nogle sinde havde lavet.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Sort vand, lyst humøør x3   

Sort vand, lyst humøør x3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1