Her er den Frie Potterskole

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Solen skinner.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Catherine

Fulde navn : Catherine Amalia Firenzé
Alder : 23
Årgang : 5 år.
Kollegie : Ravenclaw
Blod : Fuldblod
Female Popularitet : 0
Erfaring : 105
Antal indlæg : 99
Oprettelses dato : 10/03/10

IndlægEmne: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:18 am

Sted :: Den sorte sø - hvor ellers?
Vejr :: Solskin, rigtig skønt.
Tid :: 12.32
Omgivelser :: Ingen, alle spiser. (:

Catherine sad under et træ, på et lille tæppe, imens hun spiste noget brød. Idag var hun gået ud for at spise, pga. det gode vejr. Hendes røde hår var sat op i en sjusket knold, og hun var iført en t-shirt og nogle shorts. Vejret var simpelthen skønt. Det var varmt og solen skinnede. Hun strøg en hånd gennem håret, lukkede øjnene og nød den dejlige varme mod hendes solbrune ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Justin

Fulde navn : Justin Sean Smith
Alder : 24
Årgang : 5.årgang
Kollegie : Gryffindor
Blod : Halvblod
Male evt job : Vejleder for Gryffindor
Popularitet : 0
Erfaring : 64
Antal indlæg : 62
Oprettelses dato : 12/03/10

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:22 am

Dørene ud til søen gik op og Justin kom gående ud. Han havde det sædvanlige skæve smil om sine læber og hans brune øjne hvilede roligt på søen. Han havde et æble i den ene hånd og et brød i den anden. I dag havde han et par hullede løse shorts på og en hvid bluse emd et løst slips. Han grinte lidt, da han så en skikkelse nede ved træet. Han syntes at de røde hår så bekendt ud og da han kom tættere på træet så han Cath. Varmen spredte sig i hans kinder og han stoppede op lidt derfra, usikker på om han skulle gå derhen eller gå den anden vej?
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:26 am

Catherine var begyndt at blunde lidt. Hun sov dårligt om natten, men når der var lyst omkring hende, var det som om at det var meget bedre at sove der. Brødet var gledet ud af hendes hånd, og lå på tæppet, og hun var næsten kravlet helt sammen, imens hun sov. Det var som om hun havde dyne på, fordi varmen varmede hende så meget. Hun mumlede nogle utydelige ord i søvne, meget lavt, så det var næsten ikke til at høre.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:31 am

Justin kiggede lidt undrende på Cath da hun slap sit brød og bestemte sig for at gå hen til hende. Et nyt smil formede sig om hans læber og erstattede det andet. Det smil her var kærligt og varmt. Han grinte lidt, da han opdagede at hun sov. Langsomt satte han sig ned ved siden af hende og tog en bid af sit æble. De brune øjne hvilede roligt på hende og de var nysgerrig. Hvad havde hun lige sagt? Han grinte lidt af sin nysgerrighed og kunne mærke at ræven var ved at vågne igen, men denne gang knurrede den ikke, den spandt.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:37 am

Catherine sov som en sten, eller sådan virkede det. Hun kunne vågne hvert øjeblik det skulle være. "Hm.. Ju.." mumlede hun, mere kom der ikke over hendes læber. Hun sov stadig. Hendes røde pandehår skyggede for solen, for øjnene i hvert fald, men hendes trøje, var faldet et kort stykke op over hendes mave, ikke mere end et par cm.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:40 am

Justin grinte lidt, da hun mumlede i søvne men da hun syntes at hun var ved at sige hans navn blev han opmærksom. Han kiggede undrende på hende og smilte kærligt, da han lagde mærke at hendes bluse var røget lidt op. Han var hurtigt og havde hevet hendes bluse ned over hendes mave igen, så hun ikke ville blive kold. Han smilte lidt og hev tæppet over hende. Justin vidste ikke helt hvad der gik af ham, men Cath fik åbenbart det bedste frem i ham. De fleste af hans venner havde sagt han virkede mere glad her på det seneste.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:43 am

Catherine vågnede da nogen begyndte at lægge noget over hende. Da hun så lidt frem for sig, uden at åbne øjnene helt, pga. den stærke sol, så hun en hånd - Justins. Hun smilte tilfreds og gabte kort. "Hm.." brummede hun og lukkede øjnene i igen. Imens hun nød at han bare sad her ved hende. Hun faldt stille ind i søvnen igen, men alligevel, så kunne hun vækkes hurtigt. "Just.." mumlede hun, imens hun stadig sov.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:48 am

Justin grinte lidt og kærtegnede blidt hendes kind, men tog sig selv i det og kørte hhurtigt hånden gennem sit hår mens han mærkede varmen brede sig i hans kinder. Han kiggede ud på søen og hen på Cath, SKiftevis. Han vidste ikke helt hvad han skulle ggøre, men han følte sig glad bare ved dat sidde her ved hende og hørere hende mumle hans navn i søvne. " Sov du bare" hviskede han blidt og tog endnu en bid af sit æble
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:53 am

Catherine vågnede ved lyden af nogens stemme. Hun så lidt ud over søen, og gabte. "Hmm.." mumlede hun. Hun var ikke rigtig klar over at der var nogen i nærheden af hende lige nu også selvom det var Justins stemme der havde vægget hende. Hun hev tæppet lidt længere op over sig og undrede sig kort over, hvorfor hun mun havde det om sig og hvornår hun var faldet i søvn.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:54 am

Justin kiggede hen på hende og kyssede hende blidt på håret. " Godmorgen sovetryne" sagde han grinende og lænte sig op af træet igen. Han tog en ny bid af æblet og kiggede ud over søen, og han havde godt lagt mærke til at hun så lidt søvning ud. Et smil spillede om hans læber, så det brød frem. Charmerende, kærligt og varmt.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:00 am

Catherine fik et chok, ved lyden af Justins stemme. Hun vendte sig om mød ham og satte sig op. "Godmorgen." brummede hun træt og så sig omkring. "Hvor længe har jeg sovet? Jeg har ikke lagt her i flere timer vel?" mumlede hun og så sig lidt omkring. Nej, det kunne hun ikke have gjort. Hun så lidt mod ham og smilte. "Davs." sagde hun så og kravlede hen mod ham, og hvilede sig så op af ham. "Mhh.." brummede hun og smilte skævt mod ham.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:03 am

Justin grinte svagt og kiggede hen på hende. " Du faldt i søvn, da jeg kom herud så for 5 minutter siden" sagde han smilende og kærtegnede hendes kind. Han kørte den op og ned af hendes kind og osse lidt over hendes læber. " Sov du godt?" spurgte han drillende og kyssede hende blidt på håret igen.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:08 am

Catherine så lidt lettet på ham og smilte sit charmerende Catherine-smil til ham. "Pyyyyh, så har jeg ikke sovet alt for længe." smilte hun og bed sig smilende i underlæben. "Ja, det gjorde jeg faktisk." svarede hun og nikkede til ham. "Hvorfor er du egentlig ikke oppe og spise?" spurgte hun og tog hans hånd, som hun forsigtigt flettede sine fingre ind i.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 10:48 am

Justin grinte lidt og gav hendes hånd et lille klem. Han trak lidt på den ene skulder og kyssede hende blidt på halsen. Ræven spindede tilfreds indeni ham. " Fordi at det var godt vejr" hviskede han stille mod hendes hals og grinte så lidt, hvorefter han rykkede sit hovede væk fra hendes hals. Han kiggede kærligt ind i hendes krystal blå øjne og smilte det charmerende Justin smil.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 11:10 am

Catherine smilte og spandt som en cat. "Hvorfor tror du de kalder mig en Cat?" spurgte hun drillende og bed ud efter ham. "Mh.." mumlede hun stille og begyndte at pille ved hans fingre. "Så, hvis vi skal lære hinanden bedre at kende, så må jeg vide noget om din familie." begyndte hun og sendte ham et bredt smil. "Har du nogen søskende?" spurgte hun og puttede sig ind til ham.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:07 pm

Justin smilte skævt og kærtegnede blidt hendes kind. " Jeg har en lillesøster, som er startet på Hogwarts. Min mor er død og nu bor jeg med min muggler far. Jeg er hans ynlings søn og jeg er åbenbart det hvide får i min familie" sagde han grinende og kiggede roligt på hende, med et kærligt glimt i øjnene. Han nussede hendes hånd med sin tommelfinger og grinte lidt, da han fik lyst til at kysse hende igen.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:22 pm

Catherine smilte stort til ham og så op på ham. "Det hvide får." gentog hun grinende og vendte sig om mod ham, så hun kunne prikke ham på næsen. "See.. Når du sidder ned er du ligså høj som mig." lo hun og så stolt på ham. Hun havde altid været ekstremt lav og tynd, men også meget stærk. "Well. Jeg har to brødre og en mor og far. Så alt er fuldstændig idylsk hjemme ved os." lo hun og prikkede ham på overlæben og derefter på underlæben.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:37 pm

Justin grinte lidt og kyssede hende så blidt på munden, han kunne ikke holde sig tilbage mere. Han grinte en lidt nervøs latter, da han slap kysset og kørte en hådn gennem sit hår. " Det lyder rart" sagde han stille og kom i tanke om at han skulle ønske hende tillyke. Han havde hørt fra nogle af de andre vejleder at Cath også var blevet det. " Tillykke med din vejleder post" sagde han grinende og kærtegnede hendes hånd. Nu kunne han se hende flere gange istedet for kun i timerne og i frikvarterende.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:42 pm

Catherine bed sig kort og charmerende i underlæben, og gengældte det lille kys. "Hm.. Det er godt nok." smilte hun og nikkede lidt, og sendte ham et stort Catherine-smil. Hun nussede kort hans kind, men lagde hurtigt armene om hans hals, imens hun sad fast plantet på hans skød. "Jaaah, jeg er blevet vejleder." peb hun stolt og holdte kort sit lille vejleder skilt frem mod ham. Hun smilte lidt over at hun nu kunne se ham mere og mere. Det føltes godt. "Såe, er du halvblod, eller?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 12:56 pm

Justin smilte tilfreds, da hun kyssede ham tilbage. Han kunne nu se hende hvergang de tog toget til howgarts og når de skulle holde styr på eleverne. Han smilte skævt og nikkede så. " Min mor var fuldblods, en dygtig elev og min far var muggler. En af dem som var lidt af en player og han så åbenbart godt ud. Hvilket de fleste kvinder stadig sys" sagde han og grinte lidt. Han kunne ikke forstå hvorfor at han gerne ville fortælle om hele hans familie. Han kærtegnede hende kindog kørte så blidt en hånd gennem hendes hår. " Er du fuldblod muggler eller?" spurgte han nysgerrigt.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:03 pm

Catherine grinte lidt og så på ham. "Nu kan vi sidde i samme kupé på vej til Hogwarts næste gang." brummede hun lykkeligt og bed sig smilende i underlæben, imens hun lyttede til ham, om hans familie. Hun grinte lidt. "Jeg er fuldblod. Min forældre blev forelsket i hinanden på 2. årgang, romantisk ikke?" lo hun og betragtede ham med et skævt smil. Endnu engang kom det lille smilehul i venstre kind frem. Hm. Hvor var det skønt at være sammen med ham. "Så jeg har haft magi gennem hele mit liv," brummede hun og lod sin finger køre lidt i ring på hans håndflade, imens hun så ned på deres hænder.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:38 pm

Justin smilte skævt og kiggede ned på deres hænder. Hun var smukkere end nogen anden han havde mødt. Han smilte lidt og kyssede hende på panden. " Jeg har kun haft magi i mit liv siden jeg var 5" sagde han stille og grinte så en lav latter. Han kiggede ind i hendes krystal blå øjne og kunne forsvinde i dem, hun var fortryllende. Han sendte hende et skævt Justin smil og lagde hovedet lidt på skrå. " Det kan vi" sagde han stille. Det hele virkede perfekt.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:45 pm

Catherine sendte ham et stort smil. "Siden du var fem? Det er da også længe." brummede hun og tænkte sig kort om. "Det er ti år." konstaterede hun stolt og grinte lidt. Hun betragtede ham kort og bed sig i kinden. Bare for lige at styre sig. Tænk hvis hun ville gå amok på ham? Skræmmende tanke. Hun bed sig let i underlæben, lige inden hun kyssede ham flydigt på læberne.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:49 pm

Justin smilte og kyssede hedne tilbage, uden at give slip. Han lagde sine arme om på hendes ryg og kunne ikke holde sig tilbage meget mere. Han lukkede øjnene i og skilte hendes læber ad. Han turde ikke gøre mere, så han trak hurtigt sine læber fra hednes og kunne mærke varmen stige i hans kinder. Han kunne ikke styre sig og han ville virkelig gerne være sammen med hende. Han sukkede lidt, ikke fordi han var utilfreds men fordi at han ikke var særlig stolt af sig selv.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:52 pm

Catherine så lidt på ham og bed sig i underlæben. Havde hun gjort noget forkert? Hvorfor sukkede ham? Hun så lidt uforstående på ham og kørte en hånd gennem hans hår. "Er der noget galt?" spurgte hun forsigtigt og så lidt ned. Måske havde hun overdrevet? Overskredet en grænse? Hun så lidt ned og mærkede hvordan varmen i kinderne, blev varmere.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:55 pm

Justin smilte skævt til hende og kyssede hende igen. " Det er ikke dig, det er fordi jeg ikke kan styre mig meget længere " hviskede han blidt mod hendes læber. Han kiggede hend ei øjnene og sagde det ligeud for at hun ikke skulle tro at det var hende der havde gjort noget forket. Han havde bare hele tiden lyst til hende. " Du frister mig hele tiden" hviskede han smilende og kyssede hende på næsen igen også ned af halsen. Han bed sig lidt i læben og bandede inde i sit hovedet. Han kunne ikke holde sig tilbage meget mere.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 1:59 pm

Catherine hævede et øjenbryn og grinte lidt. "Hm.. På hvilken måde?" spurgte hun drillende og gengældte han kys. Hun lukkede forsigtigt øjnene og smilte. "Frister jeg dig? Uha, det må du undskylde." peb hun grinende og bed sig i underlæben, da hun slap ham. Hun strøg en hånd gennem det røde hår og betragtede ham.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 2:08 pm

Justin grinet og kiggede hende i øjnene igen, mens han bed sig i læben. Hvordan skulle han forklarer hende det? Han grinte lidt og kørte en finger op og ned af hendes kind og kærtegnede den. " Du frister mig på alle måder" hviskede han og lagde sin pande mod hendes. Han smilte skævt og kyssede hende så på næsetippen og bed sig hårdt i læben. " Det er ikke noget du skal undskylde, jeg skal bare lærer at styre mig" hviskede han smilende og hans øjne lgimtede svagt. Han var virkelig tiltrukket af hende og han ville ikke give slip på hende.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 2:15 pm

Catherine så lidt på ham og lagde hovedet på skrå. "Hm.. Vi kender ikke hinanden endnu." mumlede hun og smilte kækt. "Var det ikke aftalen, at vi skulle kende hinanden?" mumlede hun og bed sig i underlæben. På alle måder? Hm.. Det skræmte hende måske lidt. Ja. Hun.. Ja.. Hun så lidt ned i jorden og bed sig i kinden. De skulle først lære hinanden af kende. Hun ville vide at hun kunne stole på ham.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 2:22 pm

Justin smilte lidto kiggede så op på himmelen. " Jo, det var vores aftale." sagde han stilleo g kunne godt se at han ikke skulle have sagt noget. Han kiggede op på himlen og varmen forsvandt fra hans kinder. Han skulle bare havde holdt sin kæft. Justins smil var forsundet en smule, men det var der stadig, bare en smule svagere. Han bed sig i læben og kiggede ikke på Cath lige nu, da han vidste at han ikke skulle havde sagt noget. Han havde overskredet grænsen.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   

Solen skinner.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next