Her er den Frie Potterskole

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereGrupperTilmeldLogin

Share | 

Solen skinner.

Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Catherine

Fulde navn : Catherine Amalia Firenzé
Alder : 23
Årgang : 5 år.
Kollegie : Ravenclaw
Blod : Fuldblod
Female Popularitet : 0
Erfaring : 105
Antal indlæg : 99
Oprettelses dato : 10/03/10

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 2:28 pm

Catherine så lidt ømt på ham og bed sig i underlæben, så lod hun sig dumpe ned mod hans bryst og puttede sig ind mod ham. "Hmm.." mumlede hun uden rigtig at vide hvad hun skulle sige. Tavsheden mellem dem lige nu, var bestemt ikke rar. "Du er ikke sur vel?" spurgte hun forsigtigt og så bekymret lige frem for sig. Hun var forelsket i ham, men de skulle lære hinanden at kende, før de gik videre..
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Justin

Fulde navn : Justin Sean Smith
Alder : 24
Årgang : 5.årgang
Kollegie : Gryffindor
Blod : Halvblod
Male evt job : Vejleder for Gryffindor
Popularitet : 0
Erfaring : 64
Antal indlæg : 62
Oprettelses dato : 12/03/10

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 2:39 pm

Justin smilte skævt, en smule trist. " Jeg er ikke sur.." sagde han stille og kærtegnede blidt hendes kind. Han grinte lidt og kunne på en måde godt forstå at hun nævnte aftalen, fordi han var en dreng og dem kunne man ikke altid stole på. Han smilte skævt og var faktisk glad for at hun sagde det. " Jeg mente ikke du ved.." sagde han grinende. Han ville ikke i seng med hende endnu, vis det var det hun nu havde troet. Han kunne bare ikke lade være med at kysse hende hele tiden. " Jeg vil bare hele tiden mærke dine bløde læber mod mine" sagde han stille og kyssede hendes pande. * Se nu Justin, nu kyssede du hende igen ?!*
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 2:43 pm

Catherine sendte ham et lille smil. "Hm.. Jeg vil bare gerne vide at jeg kan stole på dig, det er ikke alle drenge man kan stole på." svarede hun og nikkkede kort. Hun sendte ham et lille tandsmil, og betragtede hans mørke hår. "Hm.. Det har jeg ikke noget imod, hvis du altså ikke spiser mig." lo hun og nussede hans kind.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 2:47 pm

Justin grinte en smule højt og kiggede hende ind i øjnene. " Jeg er jo en løve, så jeg kunne vel godt finde på det?" sagde han grinende og bed hende blidt i hendes underlæbe, for at drille. Han grinte lidt og slap så hendes læbe igen, mens han stadig kiggede indi hendes øjne. " Jeg ved heller ikke selv om jeg er itl at stole på.. Men det for vi vel af se?" sagde han smilende og man kunne tydeligt se at han var ærlig. Han var ikke den type der gike fter mange piger, han holdte sig til den han elskede og den der elskede ham tilbage.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 2:52 pm

Catherine gyste lidt for sjov og grinte. "Uhh.. Nu bliver jeg bange," drillede hun og bed sig i underlæben. "Hm.. Jeg håber jeg kan stole på dig." brummede hun og pillede lidt ved hans t-shirt. "Jeg håber, rigtig rigtig meget." lo hun og kyssede ham forsigtigt.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 2:57 pm

Justin smilte skævt og nussede hende blidt på ryggen. Han blev dog en smule overrasket over at hun kyssede ham så forsigtigt. Han smilte lidt og kyssede hende tilbage, det var lidenskabligt men ikke for overdrevet. Han smilte skævt til hende og kiggede så opp å himlen. " Det her virker som en drøm" hviskede han stille og lagde sin panda mod ehdnes igen, hvorefter han svagt fugtede sine læber. " Men jeg er glad for at være her sammen med dig" hviskede han smilende og kyssede hendes ene kind.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 3:05 pm

Catherine var glad for han ikke overdrev det lille kys hun havde givet ham. "Hm.. I drømmen er jeg verdens lykkeligste pige." lo hun og bed sig i underlæben. "Og jeg har ikke lyst til at vågne op." smilte hun og så ham i øjnene. "Jeg er også glad for at være sammen med dig." brummede hun og kyssede hans næsetip.

//Skal logge. hej hej xD//
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 10:18 pm

Justin grinte lidt og kyssede hende i panden, efter hun havde kysset hans næse. Han ville ikke kysse hende på munden ligenu, for ellers ville han sikkert gå i gang med at snave hende. Han grinte lidt og kiggede op på himlen mens han med den ene hånd nussede hednes arm. Han kunne godt lide at sidde her sammen med hende og bare nyde hinandens selskab. Hun var hyggelig og sjov at være sammen med.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 10:20 pm

Catherine så lidt på ham og lukkede så øjnene og nød at de bare sad sammen i et par minutter. Hun lod sit blik glide ud på søen og fik en idé. "Skal vi tage en tur i vandet?" spurgte hun og grinte lidt. Det lyseblå vand fristede hende, og hun havde faktisk en bikini på inden under.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 10:38 pm

Justin grinte lidt og nikkede så. " SÅ lad gå" sagde han smilende og rejste sig ikke emd det samme, da hun stadig sad på ham. Han kørte en hånd gennem hendes hår også gennem sit eget. Han grinte lidt og de brune øjne hvilede roligt på vandet. Det ville være rart at få en dykkert.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Søn mar 14, 2010 10:44 pm

Catherine grinte lidt og rejste sig så op, og hev sin t-shirt af, så den veltrænede mave kom til syne. Hun havde jo bikini inden under, som matchede til hendes shorts, så dem tog hun ikke af. Det så også ret godt ud med bikini top og shorts. "Såe, skal du med?" spurgte hun og rakte ud efter hans hånd, med et stort skævt Catherine-smil.
Vis brugerens profil
Justin

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Tirs mar 16, 2010 8:48 pm

Justin kiggede lidt på hende, fortryllet, da hun hev sin bluse af. Han nikkede lidt og tog hendse hånd, mens han hurtigt rejste sig op. Han hev sin bluse af så man kunne se hans six-pack. Han havde trænet meget hjemme hos sin muggler far, så han havde fået noget godt ud af sin træning. " yup" sagde han smilende og tog ikke sine shorts af.
Vis brugerens profil
Catherine

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   Tirs mar 16, 2010 9:24 pm

Catherine betragtede hans mave med et stort smil. "Well, så kom?" lo hun og løb med ham over mod badebroen, hvor hun slap hans hånd, inden hun hoppede i det kolde vand i et flot hovedspring. Lidt efter dukkede hun op igen. "Kommer du?" drillede hun og strøg det røde hår væk fra det kønne ansigt.
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Solen skinner.   

Solen skinner.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2