Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her er den Frie Potterskole
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Søndag formiddag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Edmund

Edmund


Fulde navn : Edmund Winston Burke
Årgang : 5
Kollegie : Gryffindor
Blod : Mugglerblod
Mand evt job : Anføre for Gryffindors qudditchhold
Popularitet : -2
Erfaring : 128
Antal indlæg : 122
Oprettelses dato : 10/03/10

Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 9:49 pm

Han tog sig til hovede og så på hende "Åh nej" sagde han ironisk og grinte kort efterfølgende mens han skrev svaret ned. Hvilken årgang troede lærene de gik på?
Han smilte svagt for sig selv og skrev endnu et svar ned så han nu var ved opgave 12. 'Hvilket folkefærd befinder sig i den Sorte sø' Han tænkte sig kort om "Dyngfolk hvis jeg husker korrekt?" han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 9:53 pm

"Du husker ikke korrekt, men perfekt min gode mand." svarede hun, stadig med blikket fæstnet mod papiret. "Du har heeelt ret." Hun smilede og så at de allerede var nede ved opgave 14. "Okay... 6 opgaver tilbage Edmund. Sådan... 'Hvad spiser Ånder?' Den er lidt sværer, men den kan vi godt klare. Okay? Edderkopper."
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde navn : Edmund Winston Burke
Årgang : 5
Kollegie : Gryffindor
Blod : Mugglerblod
Mand evt job : Anføre for Gryffindors qudditchhold
Popularitet : -2
Erfaring : 128
Antal indlæg : 122
Oprettelses dato : 10/03/10

Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 9:59 pm

"Gode mand?" spurgte han lidt retorisk sagde han og skrev svaret ned op opgaven. Han kiggede kort ud mod solen igen, men mærkede hendes blik hvile mod sin nakke så han skyndte sig at se ned igen og læse næste opgave "Hey, du skal jo ikke give mig svaret" sagde han lettere skuffede over hun brød deres aftale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 18, 2010 10:05 pm

Hun kluklo af ham. "Okay, så lader jeg være næste gang. Og du kan jo selvfølgelig regne ud af de bedst kan lide kors-edderkopper." Hun sendte ham et blændene smil. Han var ret underholdene, selvom han måske ikke selv kunne se det sjove i det. "opgave nr 15.. 'Hvor sjældne er Erumpent'er?'"
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde navn : Edmund Winston Burke
Årgang : 5
Kollegie : Gryffindor
Blod : Mugglerblod
Mand evt job : Anføre for Gryffindors qudditchhold
Popularitet : -2
Erfaring : 128
Antal indlæg : 122
Oprettelses dato : 10/03/10

Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 2:22 pm

Han så vantro på spørgsmålet "Hvordan kan man stille sådan et spørgsmål? Sjældent er et relativt begreb, så hvis man siger meget kan det jo ligeså godt være forkert. Men de er ikke særlige lette at finde, da de er truede og kun får en unge på kuld" Han skrev det som han vil betegne for et godt svar til spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 3:53 pm

Nu var det Sakura's tur til at se vantro ud... Eller bare chokeret. "Du er da helt vildt klog? Det viste jeg ikke engang... Men okaaay.. Du kunne da bare have lavet det helt selv?" Hun kradsede hurtigt noget ned på arket, noget med at de var mere sjældne end så mange andre, og så lænede hun sig tilbage med arket, og læste på de næste spørgsmål, for at se om der var noget han kunne jorde hende i igen.
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde navn : Edmund Winston Burke
Årgang : 5
Kollegie : Gryffindor
Blod : Mugglerblod
Mand evt job : Anføre for Gryffindors qudditchhold
Popularitet : -2
Erfaring : 128
Antal indlæg : 122
Oprettelses dato : 10/03/10

Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 4:21 pm

Han så uforstående på hende "Jeg kritiserede ikke dig, men opgaven. Den var dårligt formulerede" han ønskede ikke at såre hende og det troede han såmænd hellere ikke han havde gjort. Han sendte hende et opmundrende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 4:56 pm

Hun sendte ham med det samme, endnu et varmt smil, for at forklare ham at det var helt okay. "Det viste jeg da godt Edmund." sagde hun, i et tonefald som var alt andet end såret. Hun skubbede blidt ham. Hun kunne godt lide at være i kontant med ham. "Altså, du overaskede mig bare med at være så klog.."
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde navn : Edmund Winston Burke
Årgang : 5
Kollegie : Gryffindor
Blod : Mugglerblod
Mand evt job : Anføre for Gryffindors qudditchhold
Popularitet : -2
Erfaring : 128
Antal indlæg : 122
Oprettelses dato : 10/03/10

Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 8:20 pm

Han grinte kort "Man kan altid finde en der klogere" konstaterede Edmund og trak på skulderne. Han var meget jordnær og havde ikke behov for at gøre sig selv størrere og bedre end han var. Han kløede sig i nakken og så ned på papiret. Han var færdig med den nu, han var kommet op til der hvor Sakura var da han satte sig ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 19, 2010 9:49 pm

Hun lagde sin venstre arm om sin højre skulder, og så ned på sit papir med et fraværende blik. "Det kan man vel?" Hun bed sig i læben, og så på det næste spørgsmål. Men ligepludselig var hendes jerne bare slået fra. "Undskyld." mumlede hun, og kløede sig på næsen, hvorefter hun flyttede hånden tilbage på skulderen.
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde navn : Edmund Winston Burke
Årgang : 5
Kollegie : Gryffindor
Blod : Mugglerblod
Mand evt job : Anføre for Gryffindors qudditchhold
Popularitet : -2
Erfaring : 128
Antal indlæg : 122
Oprettelses dato : 10/03/10

Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 12:52 am

"Det gik hurtigt" sagde han og løftede sin besvaret ark op så han bedre kunne se det og kiggede et par enkelte af svarene igennem. De så meget rigtig ud konstaterede han og skævede over på hende "Skal vi tage de sidste lektier eller gå udenfor nu?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 10:56 am

Hun så på ham, ud af øjenkrogen, og sendte ham et svagt smil. "Jeg mangler kun mine besværgelses-lektier, og dem laver jeg lynhurtigt i morgen. De er så nemme. Endnu nemmere end dem her." Hun lukkede kort øjnene for at lave smilet perfekt, hvorefter hun hurtigt rejste sig fra stolen, og pakkede bøgerne og arkene sammen. "Så, vi kan da lige så godt gå nu?"
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde navn : Edmund Winston Burke
Årgang : 5
Kollegie : Gryffindor
Blod : Mugglerblod
Mand evt job : Anføre for Gryffindors qudditchhold
Popularitet : -2
Erfaring : 128
Antal indlæg : 122
Oprettelses dato : 10/03/10

Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 4:22 pm

Han nikkede begejstrede og samelde sin ting sammen, puttede dem i sin taske og svingede den op på ryggen "Så ses vi her om 2 minutter, jeg har lige en ting jeg skal ordne på sovesalen" sagde han smilende og gav hende et kort kram og satte i retning af trappen op til sin egen sovesal.


Sidst rettet af Edmund Lør Mar 20, 2010 4:54 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 4:50 pm

"Edmund?" kaldte hun, og gik efter ham. Hun så på ham med løftede øjenbryn, hvorefter hun stillede sig i døren, altså op af dørkarmen. "Altså... Herinde? Hvorfor ikke udenfor?" Hun havde hænderne i sine lommer, men tog den højre op for at stryge noget hår om bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde navn : Edmund Winston Burke
Årgang : 5
Kollegie : Gryffindor
Blod : Mugglerblod
Mand evt job : Anføre for Gryffindors qudditchhold
Popularitet : -2
Erfaring : 128
Antal indlæg : 122
Oprettelses dato : 10/03/10

Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 4:56 pm

Han kom ned lidt efter igen "Jeg skulle bare stille tasken" sagde han, da han bemærkede hende blik. Han undskyldte med et smil i håb om at blive tilgivet for sin uforskammedehed at lade damen stå alene og vente.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:00 pm

Hun skar ansigt af ham, og klemte ham ind til sig, bare for at sdrille. "Hvad tænker du på?!" grinede hun. "Du kan da ikke lade mig stå her, helt alene!" Hun klemte om ham en enkelt gang til sidst, og trak sig væk. "Kom, skal vi gå??" Hun havde bare stillet sin taske op af vægen. Alle viste det var hendes. Den var hvid, overtegnet med sort og sølvtush.
Tilbage til toppen Go down
Edmund

Edmund


Fulde navn : Edmund Winston Burke
Årgang : 5
Kollegie : Gryffindor
Blod : Mugglerblod
Mand evt job : Anføre for Gryffindors qudditchhold
Popularitet : -2
Erfaring : 128
Antal indlæg : 122
Oprettelses dato : 10/03/10

Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:52 pm

"Det må du meget undskylde" sagde han og blinkede til hende. Han tog et par skridt i retning af portrættet med den fede dame, men fik øje på hende taske "Skal den bare stå der?" spurgte han hende, hun havde måske glemt den. Han så over på hende igen, hun var henne ved portrættet og på vej ud, han skyndte sig efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitimeLør Mar 20, 2010 5:57 pm

Hun gad ikke at skænke sin taske en enkel tanke, for nu skulle hun bare ud i solen. "Jeps, det regner jeg fuldt og fast med. Alle ved at det er min. De tager den ikke." Hun kløede sig på næsen, og hoppede på en af trapperne, og trak ham hurtigt med. Det kunne ikke gå for hurtigt på vej ud nu.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søndag formiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Søndag formiddag   Søndag formiddag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søndag formiddag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: 7 Sal :: Gryffindor-
Gå til: