Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her er den Frie Potterskole
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Mørke skyer.

Go down 
ForfatterBesked
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 9:43 pm

T 21/12.
V mørkt og køligt.
S uden for skolen ved søen.
O Ikke så mange andre end mig.
P uniform og kappe.

Daniella skubbede roligt porten op og gik ud på skolens grønne område, hun kiggede rundt for at se om der var nogen. Men heldigvis var der ikke nogen, hun gik med rolige skridt hen mod et træ tæt ved søen som blev kaldt for den siórte sø. Hun atte sig stille ned ved træet og vente stille sit blik ud over søen, endelig håbede hun ikke på at der kom nogle eller endelig var hun lidt ligeglad med om at der kom nogle eller ej. Men endelig ville hun blot have lidt fred for sig selv og andre, så det var endelig den eneste grund til at hun var gået der ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:07 pm

Sakura kom ned til søen, med sin blok under armen, og sin blyant i munden. Hun ville tegne noget, men viste ikke hvad. Nu ville hun finde din inspiration hernede. Hun lagde mærket til at der var en anden hernede. Hun løb lige pludselig, og var ved at falde over sine egne ben. "Daanieeeellaaaa!"
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:09 pm

//Arrg aner ikke lige hvad der sker Sakura, men den viser ikke det du har skrevet mega irreterende//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:12 pm

// Hvaaad?! Oo'
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:14 pm

//Mega irreterende, tro at der er noget galt siden jeg ikke kan se de indlæg som du skriver men skal nok prøve at svare så godt jeg nu kan selv om jeg bliver nød til at logge af for at se hvad du har svaret//
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:16 pm

Hun kunne nem genkende stemmen, og hun vente sig om mod Sakura. "Heysa Sakura" sagde hun glad og smilte til hende.

//ER du også inde på ps/potterskolen.dk?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:27 pm

Sakura smed sig ved siden af hende, og sendte hende et stort smil. "Jeg viste bare jeg kunen finde dig her." sagde hun og rodede sit hår på plads. Det var jo eneligt forkert, for hun var taget hernede for at tegne. Men nu var hun her jo, så det var jo bare godt ..

// Nej. Men også på Via La Mort x3
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:30 pm

"Nå så du kunne lige frem finde mig" sagde hun og grinte muntert, endelig hviste hun ikke hvorfor hun lige havde grinet.

//Og hvad er Via La Mort lige for noget?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:32 pm

"Jeps, jeg har bare en medfødt evne for at finde folk." hun rakte tunge af hende, og lagde sin blok. "Nå, hvordan går det så?" spurgte hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:34 pm

"For at være ærlig over for dig går det skam mega godt" svarede hun og smilte drilsk ikke af at hun ville drille men hun smilte bare drilsk, "og hvad med dig går det godt?" spurgte hun hende om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:45 pm

"Jeps, det går da fint. Det tror jeg da?" Hun trak på skuldrene, og så på hende. "Hvis vi begge har det.. mega godt??" Hun så på hende, og kunne ikke lade være med at grine igen. "Tja, hvad laver du herude?"
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:47 pm

"Jeg ville bare have noget frisk luft, og måske håbe på at jeg ikke mødte en vejleder for du er vel ikke vejleder?" sagde hun mistænksomt men man kunne høre det sjove i hendes stemme. "Og hvad med dig?" spurgte hun,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 11:51 pm

Hun grinede skævt. "Nej, jeg er ikke vejleder." Hun lagde hovedet på skrå. "Jeg. Jeg regnede jo med at finde dig hernede... Nej, jeg ville tegne, men jeg ved ikke hvad jeg skal lave nu..."
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 12:25 pm

"Okay" sagde hun og smilte venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mørke skyer. Empty
IndlægEmne: Sv: Mørke skyer.   Mørke skyer. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mørke skyer.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vandring i de mørke nætter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Udenfor Skolen :: Den sorte sø-
Gå til: