Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her er den Frie Potterskole
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 De vigtigste regler.

Go down 
ForfatterBesked
Merrydith
Admin
Merrydith


Fulde navn : Merrydith Jameson
Alder : 53
Årgang : Afsluttet
Kollegie : Intet
Kvinde evt job : Rektor
Popularitet : 0
Erfaring : 10
Antal indlæg : 4
Oprettelses dato : 07/03/10

De vigtigste regler. Empty
IndlægEmne: De vigtigste regler.   De vigtigste regler. Icon_minitimeOns Mar 10, 2010 7:09 pm

Ja, nu har jeg valgt at lave denne side fordi jeg synes den oprindelige potterskole er alt for stram i sine regler. så derfor skal der ikke være så mange regler på denne side. men dog er der få som der skal nævnes


1. Animagus, Metamorphmagus, varulv, vampyr, willie;; Er ikke noget alle kan blive. Kun brugere der har over 2000 i erfaring kan få lov til at vælge om de vil have denne status.

2. Når man har valgt hvordan sin bruger er skal man ikke pludselig ændre den.
- Så kan du bare lave en ny i stedet for.

3. Når man fx er en Gryffindor er det self forbudt at gå ind på de andre kollegier

4. I SKAL VÆRE REALISTISKE - ikke noget med en 1 års lige pludselig kan vilde 6 års besværgelser. Come on.. Og når man duellere skal man også tænke på hvor meget erfaring man har, hvilken alder man er på. og hvordan ens bruger er.. Man er altså ikke supermand vel??.

5. Ser jeg folk der spammer, chikanerer eller lign. så bliver man bannet og slettet uden varsel.
Tilbage til toppen Go down
http://potterskolen.omgforum.net
 
De vigtigste regler.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Profil regler

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Opslagstavlen :: Regel Bogen-
Gå til: