Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her er den Frie Potterskole
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 As the only puffer boy?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aiden

Aiden


Fulde navn : Aiden Pattinson
Alder : 29
Årgang : 5. Årgang.
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Muggler
Mand evt job : Intet endnu.
Popularitet : 1
Erfaring : 61
Antal indlæg : 54
Oprettelses dato : 10/03/10

As the only puffer boy? Empty
IndlægEmne: As the only puffer boy?   As the only puffer boy? Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 9:17 pm

Sted :: Hufflepuff kollegiet.
Dato :: 16. marts.
Vejr :: Lidt lyst også alligevel mørk med klar himmel.
Tid :: IRL.
Omgivelser :: Just little sweet Aiden. :3
Påklædning :: https://2img.net/h/oi37.tinypic.com/2cz4nzq.jpg
En blå og sort ternet skjorte, en hvid t-shirt med et motiv på, sorte stramme jeans og en sort snor om halsen, som er hans egen halskæde.

------------------------

Aiden sad nede på gulvet tæt henne ved pejsen. Han var lidt træt efter den lange rejse, da han havde været hjemme hos sin familie, hvor hans familie førhen havde haft et møde med skolen. Han havde fået lov til at skifte kollegie, eftersom han ikke var tilpas hos de elever som gik på Gryffindor. Hvorefter at han lod sin ene hånd glide op i sit hår, kløede i det inden at han rystede det, så det igen sad som det skulle, pjusket og strittende. Han fugtede sine læber og lod dernæst sine hænder glide frem mod ilden, "Varme.. varme!" mumlede han køligt da han frøs efter at have været ude i kulden. Der var rimelig koldt udefor efter hans mening. Hvorefter at han lagde sig ned på den ene side med blikket vendt mod pejsen. Lukkede sine øjne lidt og trak vejret roligt, "Ret underligt at være tilbage.." tilføjede han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Fulde navn : Angelina Theodoric Blackburn
Alder : 29
Årgang : 5. Årgang
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Fuldblod
Kvinde evt job : Ikke noget. Hun kan ikke finde ud af noget.
Popularitet : 0
Erfaring : 41
Antal indlæg : 37
Oprettelses dato : 11/03/10

As the only puffer boy? Empty
IndlægEmne: Sv: As the only puffer boy?   As the only puffer boy? Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 9:26 pm

Angelina var lige kommet tilbage fra biblioteket, hvor hun havde læst lidt. Hun havde ikke lånt nogle bøger med op, da der ikke var nogen der havde fanget hendes fulde interesse. Hun kom op i opholdstuen, for pufferne, og kunne svagt høre nogen snakke.. med sig selv? Hendes skridt blev svagere, men hun fortsatte stadig med at gå hen mod lyden. En dreng lå på gulvet med blikket ind mod pejsen, og det så ud som om han forsøgte at varme sig. Hun smilte skævt, og rømmede sig svagt, i håb om at han ville høre det, så hun ikke forskrækkede ham yderligere. "Eh..", hun vidste ikke rigtig om hun skulle snakke med ham, eller om hun bare skulle fortsætte. Hun mindes ikke at have set ham før.. Eller havde hun? Indtil videre kunne hun kun se ham bagfra.
Tilbage til toppen Go down
Aiden

Aiden


Fulde navn : Aiden Pattinson
Alder : 29
Årgang : 5. Årgang.
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Muggler
Mand evt job : Intet endnu.
Popularitet : 1
Erfaring : 61
Antal indlæg : 54
Oprettelses dato : 10/03/10

As the only puffer boy? Empty
IndlægEmne: Sv: As the only puffer boy?   As the only puffer boy? Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 10:09 pm

Aiden rødmede lidt, havde hun mon hørt at han snakkede med selv? "Hey" sagde han med et skævt smil, da han havde vendt sit hoved over sin ene skulder og fik øje på pigen, som han aldrig før havde set. Han satte sig dernæst op på sine knæ med blikket vendt mod pigen. "Hvad laver du her..?" spurgte han stille, men nysgerrigt. Han var virkelig pinlig berørt og havde løst til at.. et eller andet, gemme sig måske?
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Fulde navn : Angelina Theodoric Blackburn
Alder : 29
Årgang : 5. Årgang
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Fuldblod
Kvinde evt job : Ikke noget. Hun kan ikke finde ud af noget.
Popularitet : 0
Erfaring : 41
Antal indlæg : 37
Oprettelses dato : 11/03/10

As the only puffer boy? Empty
IndlægEmne: Sv: As the only puffer boy?   As the only puffer boy? Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 10:43 pm

Hun smilte sødt til ham. Hun mindes at have set ham på skolen før, men aldrig som puffer. Hun rynkede, tænkende panden, "Hej..", sagde hun næsten lydløst. Hun kluklo, da han spurgte om, hvad hun lavede der, "Jeg kunne spørge dig om det samme.. Jeg har været Hufflepuffer, siden jeg startede her på skolen?", sagde hun, og rystede smilende på hovedet, og gik langsomt tættere på, for at studere ham nærmere. Han var meget køn, ikke decideret lækker.. mere, kær? Det var mærkeligt hvorfor han stilte spørgsmålstegn på hendes tilstedeværelse i lokalet.. Hun havde jo altid gået på Hufflepuff-kollegiet, og var ikke vant til at blive udspurgte om sådanne ting.
Tilbage til toppen Go down
Aiden

Aiden


Fulde navn : Aiden Pattinson
Alder : 29
Årgang : 5. Årgang.
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Muggler
Mand evt job : Intet endnu.
Popularitet : 1
Erfaring : 61
Antal indlæg : 54
Oprettelses dato : 10/03/10

As the only puffer boy? Empty
IndlægEmne: Sv: As the only puffer boy?   As the only puffer boy? Icon_minitimeTirs Mar 16, 2010 10:54 pm

Aiden grinede lidt, en sød lys drenge latter. "Rigtigt nok.." sagde han hentydet med at det var forståeligt at hun spurgte om det. Han trak svagt på skulderen. "Jeg tog hjem i nogle dage, hvor mine forældre så havde et møde med skolens rektor. Det vidste sig at jeg fik lov til at skifte kollegie, komme over på Ravenclaw i stedet for at jeg gik på Gryffindor, fordi jeg ikke følte mig tilpas med der hvor jeg var" svarede han og pustede lidt ud, han syntes det var lige lovlig meget at sige på en gang, han kiggede dernæst ned ad sig selv. "Så derfor er jeg her" tilføjede han med et nik, inden at han vendte blikket op mod hende. "Jeg burde vist have tænkt mig mere om, men jeg er træt.. så det gør jeg ikke tænker rigtigt før jeg snakker?" smilede han skævt og lagde sit hoved på skrå, imens at han betragtede hende. Aiden troede endelig ikke at en pige som hende ville snakke til ham? Hun var meget køn og alt for fin i tøjet i forhold ham, efter hans egen mening, hvorefter at han bed sig diskret i læben. "Uhm.. Aiden Pattinson" præsenterede han sig med et charmerende smil og tog fat i sin snor som han havde rundt om halsen, som var en halskæde for ham, og bandt den derefter rigtigt sammen, da han mærkede at den var ved at falde af hvilket den ikke skulle. Han følte sig nøgen.. uden at have den på?
Tilbage til toppen Go down
Angelina

Angelina


Fulde navn : Angelina Theodoric Blackburn
Alder : 29
Årgang : 5. Årgang
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Fuldblod
Kvinde evt job : Ikke noget. Hun kan ikke finde ud af noget.
Popularitet : 0
Erfaring : 41
Antal indlæg : 37
Oprettelses dato : 11/03/10

As the only puffer boy? Empty
IndlægEmne: Sv: As the only puffer boy?   As the only puffer boy? Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 12:56 am

"Arh..", mumlede hun. Hun vidste ikke man kunne blive forflyttet mellem kollegerne, da man jo blev sendt afsted af fordelingshatten, så det var jo ikke ens eget valg. Men hvad vidste hun? Det kunne være de havde brugt fordelingshatten, til at finde det næst-bedste kollegie til Aiden. Eller det måtte vel egentlig være det bedste? Siden Aiden ikke brød sig om at være på Gryffindor. Hun små-grinte, "Jeg bebrejder dig ikke.. Jeg hader når man ikke kan tænke ordenligt, når man er træt.", hun gik hen og satte sig i lænestolen tættest på pejsen, og betragtede ham. Han lignte ikke lige umiddelbart en Gryffer.. Ikke i forhold til de andre. Ham her så lidt mere.. Skrøbelig? Og.. nede på jorden-agtig. Hun smilte skævt igen, "Angelina Theodoric Blackburn". Hun overvejede om han kendte hendes trillingesøstre fra Slytherin.. Det var meget kendte mobbere på skolen, og mange havde tit udspurgt Angelina om dem, da hun jo var det stikmodsatte af dem. Hun var nemlig mobbeofferet. Hun fangede sig selv i at sidde og stirre på hans hals, fordi han pillede ved hans halskæde - som egentlig bare lignede en snor?
Tilbage til toppen Go down
Aiden

Aiden


Fulde navn : Aiden Pattinson
Alder : 29
Årgang : 5. Årgang.
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Muggler
Mand evt job : Intet endnu.
Popularitet : 1
Erfaring : 61
Antal indlæg : 54
Oprettelses dato : 10/03/10

As the only puffer boy? Empty
IndlægEmne: Sv: As the only puffer boy?   As the only puffer boy? Icon_minitimeOns Mar 17, 2010 12:52 pm

Aiden smilede skævt, "Angelina.. et smukt navn". Han rejste sig derefter op, imens at han kiggede på hende, opdagede han at hun kiggede ret meget på hans hals, efter at han havde rørt ved sin snor, "Noget galt med min hals?" spurgte han køligt, men alligevel med en blid stemme. Det skulle jo ikke være sådan at hun lige pludselig troede at han var sur på hende, hvilket han ikke var, eller noget som var værre end det med at være sur. "Det gør jeg også.., men det er en lille vane jeg har..", utroligt at en snor kunne distrahere så meget, han fnisede lidt. "Eller er der noget interessant på min hals?" spurgte han efter et stykke tid, og blinkede med det ene øje, det var mest bare for at drille hende at han sagde det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





As the only puffer boy? Empty
IndlægEmne: Sv: As the only puffer boy?   As the only puffer boy? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
As the only puffer boy?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Hogwarts :: Hufflepuff-
Gå til: