Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her er den Frie Potterskole
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Navnet På Trofæet

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 5:15 pm


Sted: Trofærummet
Kl: Irl
Omgivelser: Ingen Udover Caleb
Vejr: Regner & Blæser Kraftigt
Dag: Søndag
Dato: 4/4
study study study study

Caleb gik stille rundt i Trofærummet & kiggede på alle de mange pokaler med et let smil
da han pludselig faldt over en angriber pokal fra Gryffindor hvor på der stod et navn
Et navn på en person han aldrig rigtig havde kendt men alligevel på en måde kende
Det var hans far
Jonathan Smith Angriber for Gryffindor & havde endda fået en pokal
Gad vide om det måske var derfor Caleb også havde talent som Angriber i Quidditch på grund af sin far også var det kunne jo ikke være på grund af hans moder hun havde været søger han var egentlig også en ret god søger
Så måske lå Quidditch bare naturligt i hans blod
Han stod længe bare & kiggede på pokalen det var det eneste han havde af sin far
Der var endda et billede af hans far
De lignet hinanden på en prik udover hans far så en smule mere Robust ud end ham
Tilbage til toppen Go down
Cia

Cia


Fulde navn : Cia Lanell
Årgang : 6. Årgang
Kollegie : Slytherin
Blod : Rent vil hun selv sige,..
Kvinde Popularitet : 0
Erfaring : 4
Antal indlæg : 4
Oprettelses dato : 11/03/10

Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Sv: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 8:04 pm

Cia bevægede sig ned ad gangen. Lyset fra faklerne flakkede livligt over murene og kastede store skygger omkring hende. Skyggerne dansede mellem hinanden med ubegrænset plads, men én fulgte trofast hende. Selvfølgelig hendes egen. Den sorte kappe slæbte let efter hende og lod en stille hvislende lyd overdøve den næsten uhørlige lyd af blusset fra ilden, som blev fremkaldt når Cia gik forbi og kun efterlod et vindpust, fra hvor hun var før.
Hun var egentlig på vej mod Slytherins sovesal for at gå tidligt i seng, men lyset som strømmede ud fra Trofærummet vækkede hendes nysgerrighed og hun ændrede sin planer.
Pokalerne var altid de første hvis skær fangede blikket, så snart man trådte ind i trofærummet. Ikke fordi hun var her så ofte. Dog stod der i dag andet end bare hædersmærker til hekse og troldmænd, men også en anden elev.
"Godaften" Cia smilede og så på ham. Han måtte vel være omkring samme alder som hende, hvis ikke mere.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Sv: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 8:53 pm

Caleb så stille op på pigen med et let smil
"Åhh Godaften" Sagde Han let smilende til hende & kiggede lidt på pokalen & så på hende igen
"Hvad bringer dig til Trofærummer" Spurgte Han hende stille med et let smil & kiggede lidt på hende med et let smil & så hun var Slytherin
*Det var da underligt* Tænkte han
Det var sjældent man så venlige Slytheriner måske var hun bare kommet på forkerte kolligie var jo ikke alle der behøvet at være onde selvom mange fra Slytherin egentlig gik ham ret meget på Nerverne
Tilbage til toppen Go down
Cia

Cia


Fulde navn : Cia Lanell
Årgang : 6. Årgang
Kollegie : Slytherin
Blod : Rent vil hun selv sige,..
Kvinde Popularitet : 0
Erfaring : 4
Antal indlæg : 4
Oprettelses dato : 11/03/10

Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Sv: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 9:02 pm

Cia smilede lidt, selvom hun mærkede hans blik på Slyhterinemblemet hægtet til hendes sorte skolekappe.
"En aftentur, jeg gik forbi og så at lyset var tændt, så jeg blev nysgerrig." Hun lod blikket falde på hans Gryffindor emblem. En modig.
"Hvilket jeg stadig er" tilføjede hun med et smil, "Så hvad med dig? Hvilke spændende ting holder dig her?"
Montrene af glas skinnede pletfrie og glinsende med blanke kanter, hægter og låse og massivt nissesmedet guld. Alt så så rent og pletfrit ud, ikke et eneste mærke fra en nysgerrig førsteårs elevs fedtede finger var at se i rummet, og bare udstrålingen af det hele lod diskretet tegn på skjult magi vise sig.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Sv: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 9:07 pm

"Jeg var bare inde for at se på nogen pokaler & faldt så specielt meget over den her" Sagde Han & Pegede på den han stod ved
"Det er min fars" Sagde Han stille & så på hende kort enden han vendte blikket mod billede & pokalen igen med et let & så bare stille på det lidt enden han så op på hende igen
"Undskyld hvis jeg er lidt uhøflig men du virker slet ikke som en Slytherin de plejer altid at have et vis had til alle andre kollegier & mennesker der ikke er fuldblod" Sagde Han let smilende til hende
Tilbage til toppen Go down
Cia

Cia


Fulde navn : Cia Lanell
Årgang : 6. Årgang
Kollegie : Slytherin
Blod : Rent vil hun selv sige,..
Kvinde Popularitet : 0
Erfaring : 4
Antal indlæg : 4
Oprettelses dato : 11/03/10

Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Sv: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 9:21 pm

Cia fulgte hans pegende finger med øjnene, og lod dem glide over navnet. Derefter søgte blikket grunden til, at hans far havde fortjent den pokal, nu udstillet til skue for Hogwarts fremtidige generationer af elever. Quidditch.
"Din fars? Følger du så hans fodspor?" spurgte Cia med et skævt smil. Mange gik meget op i at opnå det samme som deres forældre, gøre dem stolte, om det så var i at spille Quidditch og svæve over banen, eller akademiske færdigheder.
Hun blev heller ikke så overrasket over hvad han sagde bagefter, trods alt var det også sagt med smil, og som noget godt.
"Nej jeg er selv mugglerfødt, Slytherin har andre egenskaber end blot at huse blodegoister". Hun var på ingen måde fornærmet over det, for før havde hun hørt overraskede udbrud når nogen så hun var mugglerfødt og fra Slytherin, dog havde de ikke altid været lige positive.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Sv: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitimeSøn Apr 04, 2010 11:43 pm

"Jeg har først fundet ud af det nu" Sagde Han stille
"Har aldrig mødt min far han forlod min mor før jeg blev født" Sagde Han stille til Hende
"Jeg ved kunne dette om ham kom egentlig bare herinde fordi jeg bare gik i mine egne tanker & så førte mine fødder mig hertil" Sagde Han stille til hende
"Høre man da sjældent en Muggler Født Slytherin" Sagde Han stille & så bare på hende med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Cia

Cia


Fulde navn : Cia Lanell
Årgang : 6. Årgang
Kollegie : Slytherin
Blod : Rent vil hun selv sige,..
Kvinde Popularitet : 0
Erfaring : 4
Antal indlæg : 4
Oprettelses dato : 11/03/10

Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Sv: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitimeMan Apr 05, 2010 7:07 pm

Cia trak en af de bløde polstrede lænestole ud fra stolegruppen den stod i, som en anmodning om at give plads til en mere. Hun lod sig falde ned på den behagelige puffede pude, men hun trak sine ben med op, og lyttede til hans ord.
"Trist at høre" hun lod sit hoved falde forsigtigt på skrå. Tænkende. "Hvorfor gjorde han det?" Cia kunne ik få det til at hænge sammen, for hvis nogen fra hendes familie havde gjort det, ville hun nok stå og beundre pokaler, som de havde tilegnet sig gennem tiden.
Men jo, han kunne vel have ret i, at mugglerfødte ikke så ofte gik på Slytherin, eller også lod de bare være med at afsløre deres blodstatus, for at holde folks spørgsmål væk.
"Måske fordi mange lyver om deres blod. Man kan sagtens være listig og tænkende, selvom man er født og opvokset blandt mugglere."
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Sv: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitimeOns Apr 07, 2010 10:14 am

"Ved jeg ikke men han enden var ikke klar til en søn eller han elsket nok ikke min mor mere" Sagde Han stille
"& Ja kan vel være at mennesker lyver men fordellings hatten sender normalt ikke mugglerfødte over på Slytherin" Sagde Han
"er det jeg mener" Sagde Han stille med et let smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Navnet På Trofæet Empty
IndlægEmne: Sv: Navnet På Trofæet   Navnet På Trofæet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Navnet På Trofæet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: 4 sal :: Trofærummet-
Gå til: