Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her er den Frie Potterskole
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Blå.. blå er min yndlingsfarve :3

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Empty
IndlægEmne: Blå.. blå er min yndlingsfarve :3   Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Icon_minitimeTors Mar 11, 2010 9:12 am

Tid ~ Middag.
Vejr ~ Støvregn.
Sted ~ Ved Ravenclaws bord ^^.
Omgivelser ~ De fleste sidder også spiser.
___

Mika satte tænderne i en af sine lækre blåbærsmuffins. Hun elskede dem bare helt vildt xD Det var hendes yndlings bær, yndlings farve og yndlings smag. Hun slikkede sig om munden, og betragtede den mørke muffin med de mørkeblå pletter. Hun smilede skævt. De havde stadig været varme da hendes ugle kom med dem. Hendes mor havde altid lavet dem til hende, hvis hun da ikke selv havde været med.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blå.. blå er min yndlingsfarve :3   Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 4:44 pm

Daniella skubbede stille døren op til store salen, hun kiggede rundt for at se om der var nogen. Og det var der, et lille suk kom fra hende og hun gik hen til hufflepuff bordet og satte sig ned ved det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blå.. blå er min yndlingsfarve :3   Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 9:36 pm

Mika så sig omkring, og lagde mærke til en ny en som kom ind. Hun lavede pludselig store øjne, og smilede så bredt. Det var da Daniella!! Hun rejste sig med sin pose muffins og løb over til hende. Der var nogle som kikkede efter hende, men hun var ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blå.. blå er min yndlingsfarve :3   Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Icon_minitimeFre Mar 12, 2010 10:02 pm

Hun kiggede rundt på nogle, som så ud til at kigge efter en som hvist gjorde et eller andet dum eller noget i den retning. Men da hun havde kigget rundt fik øje på den person som næsten havde fået alles opmørksomhed, så hun hvem det var nemlig Mika * Mika alser* tænke hun og smilte til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blå.. blå er min yndlingsfarve :3   Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 10:49 am

Mika stoppede op foran hende, og smilede bredt. Hun var glad for at hun ikke gik på Slytherin, eller på Gryffendor. Altså, så ville det jo bare have været en krænkelse at snakke med en Hufflepuff. Og især sådan kom over til hende, imens alle gloede. Hun stod som en lille pige og rakte sin pose med muffins frem til hende. "Her, vil du have en?"
Tilbage til toppen Go down
Daniella

Daniella


Fulde navn : Daniella Julia Amber Darkshine.
Alder : 29
Årgang : 5 årgang.
Kollegie : Hufflepuff.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Intet.
Popularitet : 4
Erfaring : 51
Antal indlæg : 39
Oprettelses dato : 10/03/10

Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blå.. blå er min yndlingsfarve :3   Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Icon_minitimeSøn Mar 28, 2010 11:45 pm

"Jo tak hvorfor ikke Mika" sagde hun og smilte venligt til hende, i det hun tog en muffins og spiste lidt af den. "Den er god" sagde hun efter hun havde synket lidt af dte hun havde fået spist af sin muffins.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Empty
IndlægEmne: Sv: Blå.. blå er min yndlingsfarve :3   Blå.. blå er min yndlingsfarve :3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Blå.. blå er min yndlingsfarve :3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Hogwarts :: Storsalen-
Gå til: