Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her er den Frie Potterskole
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 7:23 pm

Tid ~ Eftermiddag.
Vejr ~ Frost, Solskin, Let snevejr.
Omgivelser ~ Børn på vej hjem..
Sted ~ Hagrids hytte.
___

Der var sket noget virkelig spændene, Sabina havde fået et nyt drageæg. Sakura havde allernådigst fået lov til at se det, fordi hun altid fik så gode karatere, og fordi hun var kommet ind på livet af læreren. Da Sabina var flyttet ind i den tidlige læreres - Hagrids - hus, så var Sakura glad for at være her. Der duftede så godt af dyr, at det næsten var som en zoologisk have.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 7:32 pm

Caleb sad stille for sig selv under et træ & tegnet sin lille flotte Puma af Patronus som han havde fremmanet
virkelig ikke gjorde det nemmer at tegne da man skulle holde tryllestaven & tegne på samme tid
Men han gjorde dog ikke ret godt arbejde alligevel
"Så Mangler vi bare øjnene" Sagde Han stille med sin stille & blide stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 7:38 pm

Sakura sagde farvel til Sabina, og vendte sig væk fra døren. Drage-æg var bare sådan nogle smukke og fortrylende ting. Hun lagde mærket til noget inde ved træ'erne. Var det.. Hun fik et chok, da hun opdagede en puma, men smilede så skævt, da hun så at det var en patronus.. Hun ville gerne se hvem der havde sådan en smuk patronus. Hun begyndte at gå mod skikkelsen som sad ved træerne.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 7:44 pm

Han blev stille færdig & Smilede let til sin Patronus
Han havde haft det med at snakke med at snakke med sin patronus når han var ensom
Men han var egentlig ikke ret ensom lige nu han sad blot bare & kiggede på sin Patronus med hovedet let på skrå & et let smil
Han kiggede stille på blokken igen & så på sin patronus igen med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 7:48 pm

Sakura stod bag ham, og betragtede ham og hans patronus. Han måtte være stærk for at kunne lave sådan en smuk en? Hun så at han tegnede, noget som virkelig tændte hende. Hun elskede at tegne. Hun betragtede trækkene i hans tegning, tjekkede detaljerne. Han tegnede okay.. "He.. Hej." hilste hun forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 7:53 pm

Han vendte sig stille & Smilet til hende
"Hi" Sagde Han & Smilet igen til hende
"Hvad bringer dem herned" Spurgte Han stille med et let smil & så bare på hende
Hun var faktisk en flot pige tænkte han hurtigt men gjorde jo ikke at man ville være et godt par
Der skulle jo meget mere til en blot skønhed man skulle også kunne sammen & følelser & Andre ting
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 7:54 pm

Hun sendte ham et forsigtigt smil, og betragtede hans tryllestav, for ikke at skulle se lige på ham. "Jeg så dig, og så tænkte jeg at jeg lige ville se hvad du lavede..." Hun så på ham igen, og hendes smil blev en anelse bredere. Han havde pæne negle .. Noget hun gik ret meget op i X3
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:03 pm

"åhh sad bare lige & tegnet min Patronus" Sagde Han & pegede på sin blok
"De må da gerne se mine tegninger" Sagde Han stille & tog stille blokken op & så på hende
"Åhh Hvor er mine maner" Sagde Han & rakte stille sin hånd
"Caleb Smith" Sagde Han med et smil & så stille op & ned af hende kort & så blot på hende ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:09 pm

Sakura smilede af ham, og klemte blidt hans hånd, med sin lidt blegere hånd. "Sakura Mai." præsenterede hun sig, og strøg en tot hvidt hår om bag øret. Han gjorde hende lidt nervøs. Hun viste ikke hvorfor. Hun satte sig ved siden af ham, og så på blokken. Den var virkelig smuk. "Du tegner godt - Caleb."
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:19 pm

"Hyggeligt at møde dem Sakura" Sagde Han & Smilet let til hende
"Jamen mange tak er jeg virkelig glad for de synes" Sagde Han & Smilet til hende
& så hurtigt op da han hørte nogen i en busk & så en lille Buetrulle unge som åbenbart var faldet fra et træ i nærheden & så stille smilende på dem
Han fandt virkelig magiske dyr interessante & Smukke ikke fordi at Umagiske dyr ikke var smukke da han egentlig også fandt mange muggler dyr interessante
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:22 pm

"Mmm, det gør jeg." Hun lænede sig lidt ind over ham, og lod fingrende glide over hans blok. "Bruger du dyre blyanter?" spurgte hun nysgerigt. Lydene virkede langt væk fra hende, ligenu var der kun ham, og hende. "De er nogle smukke streger."
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:25 pm

"Jeg bruger disse blyanter min moder forhekset dem så de vil holde i evigheder" Sagde Han & grinet let
"Ja de er vidst ret dyre ved dog ikke hvor meget da det var min moder der gav mig dem" Sagde Han & Smilet let til hende
"Hvis de vil se nogen flere billeder kan de bare bladre" Sagde Han & smilet let til hende & bladret let stille & kom ved et uheld til at dufte til hendes hår da hun havde lænet sig lidt fremover
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:30 pm

Hun bladrede en gang, og en gang mere. Han tegnede formidabelt. "Du tegner rimelig godt." Hun bladrede en gang mere, og begyndte så at bladre lidt hurtigere. "Jeg tegner også selv, men jeg går meget op i detaljer." Hun lod sine fingre stryge over tegningerne, og sendte ham et stort smil. Hun kendte ikke andre som også tegnede. Hun lænede sig lidt op af ham, imens hun bladrede igen.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:32 pm

Han lod hende bare læne hende op af sig & tænkte egentlig ikke over hvorfor hun gjorde det
"Hvad synes du om det" Sagde Han & bladet tilbage til et han havde lavet af en smuk solnedgang over et smukt hav
Havde han lavet da han var i New Zealand
"Jeg lavet det da jeg var i New Zealand sidste sommer" Sagde Han & kiggede stille på billede med et smil & tænkte tilbage til turen med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:35 pm

Hun smilede betaget. Det var ligesom at være der selv. "Hvor er det smukt." mumlede hun fraværende. Hun havde aldrig selv været i New Zealand, men havde plaget sin mor for at komme derover. Istedet var de taget til japan, et sted hvor Sakura endelig syntes hun passede ind. Måske fordi hendes mor havde gevet hende et japansk navn, men .. whatever?
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:37 pm

"Jeg er selv født der blev født på New Zealand men vi flyttet så til England 2 år før jeg skulle starte på Hogwarts" Sagde Han stille & Smilet til hende
"Men du skulle virkelig prøve at tag dertil jeg skal selv derned snart igen i en ferie & studere nogen magiske dyr som kun findes dernede" Sagde Han stille til hende & så stille på hende med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:41 pm

Hun så på ham, som om han var det heldigste menneske på jorden. Hun smilede skævt. "Hvor ville jeg gerne med dig. Se på nogle sjældne dyr." Hun pillede ved siden negle, imens hun betragtede hans solnedgang igen. "Hvad er det for nogle?" spurgte hun nysgerigt for at snakke om et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:44 pm

"Kunne da være rart men lidt selvskab" Sagde Han & Smilet let til hende
"Hmm der er en drage & nogen krybdyr & nogen få andre ting kan ikke huske dem" Sagde Han stille med et let smil til hende & så på hende
"Hvad årgang går de egentlig på" Spurgte Han hende stille & så bare fortsat på hende med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:52 pm

Hun elskede drager, de var så smukke... Og hun havde faktisk ikke noget i vejen med andre kybdyr. Hun kunne faktisk godt lide slanger og salamandere, for det ikke skulle være helt løgn. "Jeg går på 5. årgang Gryffendor." Hun pillede ved sin uniform med de røde og gulve striber.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 8:57 pm

"Åhh fjollede Fjollede mig" Sagde Han & Grinet
"Jeg er faktisk også en Gryffindor dog på det 6 år underligt vi ikke har mødt hinanden før" Sagde Han & Smilet let til hende "Burde ellers være svært at over se en kvinde som dem" Sagde Han med et lettere charmende smil
Han vidste ikke helt hvorfor han havde sagt det men ville have set lidt dumt ud hvis han bare havde set forvirret ud over hans komplimnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:01 pm

Hun smilede et smil tilbage, som var knapt så chamerende som hans, men et varmt og taknemmeligt smil. "Nej da, du er ikke fjolle. Jeg tror faktisk jeg har fanget et glimt af dig i opholdsstuen en gang?" Da de ikke gik på samme årgang var der ikke så stor chance for at se så hinanden i timerne.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:03 pm

"Jeg er der ikke så tit men kan vel ske de har set mig på en af mine travle dage" Sagde han & let grinende & Så stille på hende & fjernet lidt hår fra sit ansigt
"Hvad er så deres ynglings fag" Sagde Han med et let smil til hende & så hele tiden på hende som om hans blik var blevet bundet til hende med et magisk bånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:10 pm

Hun fandt hurtigt ud af at hun ikke kunne se væk fra ham. Hun rødmede lidt, men man kunne nemt se det på hendes blege ud. "Jeg ved ikke om det er botanik eller Magiske Dyrs Pasning og Pleje. Men jeg kan også godt lide forvanding og spådom." Hun så på ham, og håbede at han også ville sige sige yndlingsfag.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:13 pm

Han så stille ned på hende fortsat & Smilet
"Hmm tror min absoult favorit må være Magiske dyr" Sagde Han ærlig & Smilet let til hende
"Det er jo også et ret interessant fag" Sagde
"Men de andre er nu også ret gode vil jeg dog give dem men dyr har altid været lidt af en svaghed" Sagde Han Kunne ikke lade vær med at grine lidt
"Lød ret nørdet" Sagde Han & grinet let videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:29 pm

Hun kluklo med sin lille alfe-stemme, og så ned i jorden, betragtede hans patronus som stadig så på dem. "Ja, dyr er de mest fantastiske væsner på jorden." Hun betragtede patronusen, en puma. Et af hendes yndlings muggler-dyr. De var ligesom hende. Hurtige, Smidige.

// Jeg er ked af det, men jeg bliver nød til at smutte.. Ses måske i morgen ^^
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeLør Mar 13, 2010 9:41 pm

Han smilet let til hende
"Har de lyst til at gå en kort tur" Spurgte Han hende stille med et let smil & håbet virkelig hunne ville sige ja
Han så stille på hende & smilet stille med et smil som sagde KOM NU
Han sad stille & tog stille på sin blok & Lagde den stille i tasken enden han stille så på hende med et let smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 1:30 pm

Hun blinkede hurtigt et par gange, og så smilede hun varmt. "Jo tak, det ville være mig en ære." Hun klemte sine fingre sammen, men så strakte hun dem igen, og tog ham i hånden. Hun så ned på hans patronus, og så på ham. "Skal den med?" Hun kastede med hovedet i retning mod den, så han viste at det var den hun mente.
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 1:35 pm

"Jeg kan da godt tag den væk hvis de vil" Sagde Han stille med et smil & svang blot hurtigt med sin tryllestav så den forsvandt & han så udover vandet
"Hvad er deres patronus egentlig" Spurgte Han med et let & Interesseret smil
Hun vidste jo hans & Han ville også gerne blive ved med at snakke med hende hun virket som en sød pige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 1:41 pm

Hun sendte ham et fraværende smil, og strøg noget være hår om bag ved øret, hvorefter hun flettede sine fingre ind i hans. Hun havde været sammen med drenge så tit, at hun slet ikke så det for noget. Hun gjorde bare det samme som en pige ville have gjort ved sin veninde. De samme berøringer...

// Jeg bliver nød til at finde på den nu... Tænke Tænke..
Tilbage til toppen Go down
Caleb

Caleb


Fulde navn : Caleb Frederick Lee Smith
Alder : 31
Årgang : 6
Kollegie : Gryffindor
Blod : Fuldblod
Popularitet : 1
Erfaring : 91
Antal indlæg : 80
Oprettelses dato : 10/03/10

Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitimeSøn Mar 14, 2010 2:07 pm

Han smilet let til hende & Spurgte stille igen "Hvad er deres Patronus" med et let smil
Han så stille rundt på omgivelserne her var virkelig smukt alt for de små fugle hist & her til de små ting som de små vind bust der stille tog fat i træernes blade & hvordan sneen stille lagde sig over jorden
Det var en af tingene han elsket ved Hogwarts her var altid så smukt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Empty
IndlægEmne: Sv: Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]   Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Magiske dyr & Freeedooom x3 [Caleb]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Ret mørkt, kan ikke lide det (Caleb)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Udenfor Skolen :: Magiske dyrs Pasning og Pleje-
Gå til: