Hogwarts
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Her er den Frie Potterskole
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Min slappe af dag ^^ ( Sakura )

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Kristy

Kristy


Fulde navn : Kristy Brick
Alder : 29
Årgang : 5
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Halvblod
Kvinde evt job : Søger for Ravenclaw
Popularitet : 0
Erfaring : 22
Antal indlæg : 18
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:22 pm

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 12.00
Sted: Søen
Omgivelser: Andre elever
Vejr: Solskin
Årstid: Forår

Kristy lå nede på græsset, tæt på breden til den sorte sø. Hun forstod endelig ikke hvorfor nogle af eleverne var så bange for den, men det måtte de jo om. Hun trak lidt på den ene skulder og tog sine hænder om bag hovedet og krydsede benene, hun havde sin uniform på som alid, men da solen skinnede, så havde hun sin uniform åben, så man kunne se den top og de jeans hun havde på indenunder. Kristy smilte lidt for sig selv og lukkede så derefter øjnene og sank lidt ind i sig selv, hun nød at kunne ligge for sig selv lige nu, men hun havde skam heller ikke noget imod de andre elver som var tilstede, hun bed sig lidt i læben, men pustede så tungt ud, for at slappe helt af.
Tilbage til toppen Go down
Sakura

Sakura


Fulde navn : Sakura M.
Årgang : 5. årgang.
Kollegie : Gryffendor.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Journalist på Hoggy.
Popularitet : 0
Erfaring : 83
Antal indlæg : 71
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:25 pm

Sakura bandede over at hun endnu ikke havde fået farvet sit hår tilbage til sort, nu hvor vejret var ved at blive godt igen. Hun havde et par små shorts på, og en hvid top. Hun havde taget sin uniform af for en gangs skyld, men havde dog stadig det løse Gryffidor-slips på. Hun havde sin tegneblok med, og sin bedste blyant bag øret. Hun kom ned til søen, fordi det var hendes yndlingssted.
Tilbage til toppen Go down
Kristy

Kristy


Fulde navn : Kristy Brick
Alder : 29
Årgang : 5
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Halvblod
Kvinde evt job : Søger for Ravenclaw
Popularitet : 0
Erfaring : 22
Antal indlæg : 18
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:34 pm

Kristy lagde ikke rigtig mærke til at der kom en pige ned til søen, som hun ikke havde lagt mærke til om havde været der fra starten eller som var kommet nu. Hun åbnede øjnene på klem og vendte hovedet lidt i den retning hun synes at kunne høre en brokke sig og det var rigtigt nok, Kristy så en hvid håret pige fra Gryffindor komme gående med en tegneblok. Først tænkte hun ikke rigtig over det, men da pigen på en måde virkede bekendt, satte Kristy sig op og lagde hovedet på skrå, for at se om hun kunne huske hvor hun havde set pigen henne før.
Tilbage til toppen Go down
Sakura

Sakura


Fulde navn : Sakura M.
Årgang : 5. årgang.
Kollegie : Gryffendor.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Journalist på Hoggy.
Popularitet : 0
Erfaring : 83
Antal indlæg : 71
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:39 pm

Sakura satte sig skumlende ned ved kanten af søen, og stak sine blege tær derned. Hun håbede at hun kunne få lidt kulør, så derfor havde hun ikke særlig meget tøj på, selvom det stadig ikke var helt så varmt. Jorden var ikke blevet varmet helt op. Hun så sig omkring, for at se efter noget hun skulle tegne. Så så hun Puffer-pigen som betragtede hende. Hun så på hende, men vinkede så med et stort smil.
Tilbage til toppen Go down
Kristy

Kristy


Fulde navn : Kristy Brick
Alder : 29
Årgang : 5
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Halvblod
Kvinde evt job : Søger for Ravenclaw
Popularitet : 0
Erfaring : 22
Antal indlæg : 18
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:43 pm

Kristy fulgte Gryffin-pigen med øjnene i noget tid, men da hun så at pigen havde fået øje på hende, rødmede hun lidt af flovhed da pigen vinkede og så lidt ned. Men hun kunne ikke lade være med at smile lidt og hendes rødmen forsvandt hurtigt igen, Kristy så derefter op og vinkede svagt tilbage til pigen, men rejste sig ikke eller noget. Hun trak sine ben op til sig og lagde armene rundt om dem, så de kom helt op til hendes krop. Kristy gav derefter et lille suk fra sig og gav sig til at se rundt, for at se om der var kommet flere elever til søen.
Tilbage til toppen Go down
Sakura

Sakura


Fulde navn : Sakura M.
Årgang : 5. årgang.
Kollegie : Gryffendor.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Journalist på Hoggy.
Popularitet : 0
Erfaring : 83
Antal indlæg : 71
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:45 pm

Sakura var faktisk i perfekt humør, selvom hun var lidt sur over at hun endnu ikke havde fået taget sig sammen til at farve håret sort igen. Hun sendt hende et smil igen, og kravlede over mod hende, med sin blok i sin ene hånd. Hun kunne godt lide at få nye venner, bare de ikke var Slyther. Og hende her var jo en Puffer.
Tilbage til toppen Go down
Kristy

Kristy


Fulde navn : Kristy Brick
Alder : 29
Årgang : 5
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Halvblod
Kvinde evt job : Søger for Ravenclaw
Popularitet : 0
Erfaring : 22
Antal indlæg : 18
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:50 pm

Kristy sad lidt i sine egne tanker, men de blev brudt da hun syntes at kunne høre noget komme hen imod hende. Hun så frem for sig og blev lidt overrasket, da hun så at det var pigen der kom kravlende over til hende og Kristy kunne ikke lade være med at grine lidt over det. Men hun havde skam ikke noget imod dem fra Gryffindor, de var meget søde syntes hun, men dog kunne nogen godt blære sig lidt en gang imellem.
Tilbage til toppen Go down
Sakura

Sakura


Fulde navn : Sakura M.
Årgang : 5. årgang.
Kollegie : Gryffendor.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Journalist på Hoggy.
Popularitet : 0
Erfaring : 83
Antal indlæg : 71
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 10:54 pm

Da Sakura endelig var ovre ved hende, lagde hun sine ting på breden, og rakte hånden frem som en gestus. Hun sikrede sig lige at hendes blok ikke faldt i vandet, for så ville hun da dø Oo'. Hun smilede bredt til Puffer-pigen, og satte sig ordenligt op, så de sad ved siden af hinanden. "Sakura her." præsenterede hun sig kort.
Tilbage til toppen Go down
Kristy

Kristy


Fulde navn : Kristy Brick
Alder : 29
Årgang : 5
Kollegie : Hufflepuff
Blod : Halvblod
Kvinde evt job : Søger for Ravenclaw
Popularitet : 0
Erfaring : 22
Antal indlæg : 18
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeSøn Mar 21, 2010 11:07 pm

Kristy smilte venligt og stort til pigen, da hun kom op ved siden af hende og tog roligt imod pigens hånd og gav den et blidt klem, " Kristy, hedder jeg" svarede hun roligt i en præsenterende tone og holdte sit smil på sine læber. Derefter tog hun roligt sin hånd til sig og lagde den rundt om sine ben igen og vippede lidt, " nu kan jeg huske hvor jeg har set der før, du er journalist og går på Gryffindor" sagde Kristy og grinte lidt for sig selv, fordi det havde taget hende så lang tid at finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Sakura

Sakura


Fulde navn : Sakura M.
Årgang : 5. årgang.
Kollegie : Gryffendor.
Blod : Fuldblod.
Kvinde evt job : Journalist på Hoggy.
Popularitet : 0
Erfaring : 83
Antal indlæg : 71
Oprettelses dato : 21/03/10

Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitimeMan Mar 22, 2010 6:33 pm

Sakura gjorde lidt store øjne, og så på hende med et svagt smil. Tænk at nogle genkendte hende, bare fordi hun var journalist. Altså, hun kunne jo ikke huske alle fra Gryffindor? Hun smilede bredt til hende, og så ned i vandet, hvor hun stak fødderne ned igen. "Wow. Der er ikke så mange som genkender mig," sagde hun. Det var jo rigtigt. "Det betyder ret meget."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Empty
IndlægEmne: Sv: Min slappe af dag ^^ ( Sakura )   Min slappe af dag ^^ ( Sakura ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Min slappe af dag ^^ ( Sakura )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fri dag ( Sakura )
» Prøver at komme frem med et smil(emnet er til Sakura ^^)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts :: Udenfor Skolen :: Den sorte sø-
Gå til: